.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرعامل خبرگزاری فارس:
مرحوم معافی خبرنگاری در تراز انقلاب بود

مدیرعامل خبرگزاری فارس با تاکید بر الگوگیری فعالان رسانه ای مازندران از منش حرفه ای و صداقت سرپرست فقید خبرگزاری فارس مازندران، گفت: مرحوم جابر معافی به مفهوم واقعی کلمه خبرنگار در تراز انقلاب اسلامی بوده است.


به گزارش شمال نیوز به نقل از تسنیم، سید نظام‌الدین موسوی پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت یکمین سالگرد مرحوم جابر معافی سرپرست فقید خبرگزاری فارس مازندران در سالن شهید هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اظهار کرد: جابر مرد ماندگار و مهربان عرصه خبر بوده که فقدان او هنوز در اذهان و خاطره‌ها باقی مانده است.

وی افزود: جابر بزرگمردی بوده که همواره ماندگار مانده و قلمی که او در راه بیان خواسته های مردم نگاشته بود به اعتبار و شخصیت این فقید سعید ارزش نهاده است.

دبیرکل انجمن روزنامه نگاران مسلمان با اشاره به اینکه مازندران در دوران دفاع مقدس با نثار شهدای بزرگ، حماسه ای به بلندای تاریخ آفریدند، تصریح کرد: جابر معافی در عرصه جنگ نرم و تقویت بنیان های اعتقادی و اخلاقی با سلاح قلم جان فشانی کرده است.

موسوی با بیان اینکه جابر معافی یک بسیجی به تمام معنا بود, افزود: فقدان مرحوم معافی در نخستین سالگرد درگذشت هنوز در خاطره مردم و مسئولان این خطه است.

وی با اعلام اینکه مرحوم معافی در رعایت تقوا و انصاف در خبر موثر بوده است، گفت: جابر معافی خبرنگاری در طراز انقلاب و نظام بوده است.

مدیرعامل خبرگزاری فارس با بیان اینکه روح بزرگ مرحوم معافی سبب شد تا بتواند منشا خاطرات ارزشمندی برای آیندگان باشد، گفت: جابر معافی نقطه کمال در حوزه خبر بوده و باید مسئولان و اصحاب رسانه مازندران از وی الگوگیری کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اینکه انسان های بافضیلت و جوانمرد همواره ماندگار هستند، افزود: جابر معافی از زمره انسان‌های با فضیلت رسانه ها بوده است.

علیرضا یونسی با بیان اینکه انسان با فضیلت و شرافتمند هیچگاه فانی نخواهند شد، گفت: زندگی با فضیلت و شرافت هنر مردان صالح نیست.

وی با اشاره به اینکه فضیلت و صداقت جابر الگوی رسانه‌ها باید باشد، افزود: هنر انسان های فرزانه و شایسته ماندگاری آنان است.

در این مراسم با حضور مدیرعامل خبرگزاری فارس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از تمبر یادبود مرحوم جابر معافی رونمایی شد.

تقدیر مدیرعامل خبرگزاری فارس از خانواده و همسر مرحوم جابر معافی از دیگر برنامه های نخستین سالگرد سرپرست فقید خبرگزاری فارس مازندران بوده است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.296 seconds.